Táborové informace - bude průběžně aktualizováno

 

1. Základní informace

Termín tábora: 3. 7. – 17. 7. 2021

Místo tábora: Jindřichovice pod Smrkem

GPS: 50.9643344N, 15.2350211E

Seznam věcí na tábor: naleznete od čtvrtka zde (přijde papírovou formou dětem, pak ho sem dodáme i elektornicky). Opět jako minulý rok je v seznamu věcí větší batoh, do kterého se bude možné zabalit na přespání mimo tábor. Tj. aby se do batohu vešlo alespoň následující: spacák, pláštěnka, láhev s pitím (min 1,5 l), karimatka, něco málo na převlečení (karimatka a láhev s pitím mohou být připevněné na batohu). Zároveň by měl mít každý táborník menší ručník na ruce, osobní dezinfekci na ruce, pro jistotu roušku a pokud nebude mít vaše dítě před táborem PCR test tak prosím přibalte jeden antigenní test z lékárny.

Přihlášení na tábor: přihlášení probíhá elektronicky pomocí tohoto odkazu  20.6.2021


2. Platba tábora

Cena tábora:

  • 3 200,- Kč/celý tábor
  • 2 200,- Kč/jeden týden

Číslo účtu a VS získáte po přihlášení pomocí výše uvedeného odkazu. Tábor je nutno uhradit do 26.6.2021. Jdeme s dobou, proto můžete platit i pomocí QR kódu.

3. Dokumenty k táboru

Dokumenty potřebné k odjezdu na tábor naleznete po přihlášení na stránce, kde jste se přihlašovali popř. zde

Účastníci do 15-ti let musí mít:

  • kopii průkazu zdravotní pojišťovny
  • zákonným zástupcem vyplněný a podepsaný dokument „Informace pro zdravotníka a vedoucího“
  • zákonným zástupcem vyplněný a podepsaný dokument „Souhlas rodičů s poskytováním informací o zdravotním stavu dítěte vedoucímu a zdravotníkovi zotavovací akce“
  • zákonným zástupcem vyplněný a podepsaný dokument „Prohlášení o bezinfekčnosti dítěte“
  • ošetřujícím lékařem vyplněný a podepsaný dokument „Posudek o zdravotní způsobilosti dítěte k účasti na zotavovací akci a škole v přírodě“

Účastníci nad 15 let musí mít:

  • kopii průkazu zdravotní pojišťovny
  • zákonným zástupcem vyplněný a podepsaný dokument „Informace pro zdravotníka a vedoucího“
  • ošetřujícím lékařem vyplněný a podepsaný dokument „Potvrzení zdravotní způsobilosti práce s dětmi“
  • potravinářský průkaz (pokud budou pracovat s potravinami)

Je možné, že každý táborník bude muset prokázat svou bezinfekčnost také následujícími způsoby:

  • antigenní test s negativním výsledkem
  • PCR test s negativním výsledkem
  • předložení potvrzení o očkování
  • předložení potvrzení o prodělaném laboratorně potvrzeném onemocnění COVID-19, přičemž u osoby uplynula doba izolace a od prvního pozitivního testu neuplynulo více než 180 dnů

Doporučujeme nechat si jedno z testování, na která máte nárok „zdarma“, právě pro testování pro účely tábora.

Stále čekáme na vyjádření odpovědných úřadů o podmínkách pořádání letních táborů a účasti na nich. O aktuálních podmínkách budeme neprodleně informovat. Zatím platí, že ti, kteří absolvují test 7 dní před odjezdem na tábor nebudou muset být v půlce tábora přetestováni antigenním testem. Nicméně kapacita testovacích míst je již skoro vyčerpána, proto nepředpokládáme, že by se vám poštěstilo PCR test realizovat (vyhodnocení trvá 48 hodin, takže nejpozdější termín pro testování doporučujeme 1.7.).

4. Stavba a bourání tábora

  • Nakládání tábora proběhne v sobotu 3.7.2021 ve stodole v Sezemicích v 7.00. Při nakládání uvítáme pomoc našich členů a tatínků, případně silných maminek.


5. Co byste měli vědět…

Návštěvní den

Letos se, bohužel, z důvodu rizika nákazy návštěvní den neuskuteční.

Adresa tábora

Táborová pošta se vyzvedává každý den, a proto pište pravidelně a co nejvíce. Ideální je napsat ještě před odjezdem na tábor. Poštu dostáváme každý den kromě víkendů.

Jméno Příjmení

Skautský tábor Štika Turnov

poste restante

Pošta bude ještě upřesněna

Pokud budete chtít svému synovi/dceři poslat balík, pošlete ho jako balík „Na poštu“ na tuto adresu:

Jméno Příjmení

Skautský tábor Štika Turnov

NA POŠTU

Pošta bude ještě upřeněna

Jako mobilní spojení adresáta použijte telefon 602410417

Pokud pošlete balík jako obyčejný, nebude nám vydán, protože nebudeme mít doklad totožnosti adresáta!!!

Kontaktní telefony

Vedoucí tábora: Barbora Nejezchlebová – mobil: 602410417

Zástupce vedoucího: Radek Horák – mobil: 725993360

Zdravotník: Anna Malinová – mobil: 773204075


Odjezd na tábor

  • sraz v sobotu 3.7.2021 v 8:30 před vlakovým nádražím v Turnově
  • do menšího batůžku menší svačinu, pláštěnku
  • Na sebe oblečení dle počasí, skautské tričko, skautský šátek

Návrat táborníků

V sobotu 17.7.2021 v 14.40 na vlakové nádraží v Turnově.

Mobilní telefony a ostatní elektronika

Po zkušenostech z minulých let důrazně zakazujeme mít na táboře mobilní telefony, mp3 a jiné přehrávače. Tato elektronika velmi narušuje chod tábora a navíc hrozí ztráta či poškození cenných věcí. Prosíme, abyste respektovali toto nařízení.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Registrace - VČASNÉ UHRAZENÍ PŘÍSPĚVKŮ!

Informace k táboru (poslední aktualizace 16.6.)